maandag 4 augustus 2014

Filmreview: Orphan

maandag 4 augustus 2014
Zoals jullie weten doe ik zo nu en dan een boekreview alleen de laatste tijd kijk ik heel veel films maar weet nooit welke ik moet kijken... Nu dacht ik; laat ik een review geven over de films die ik kijk zodat het makkelijker is voor jullie om een film uit te zoeken! Dus hier de eerste review over de film Orphan.




Een vrouw heeft een miskraam gehad waardoor ze drankproblemen kreeg, nachtmerries en ze mistte iets in haar leven ook al heeft ze al 2 andere kinderen. Samen met haar man maakt ze de keuze om een ouder kind te adopteren. In het tehuis raakte haar man aan de praat met een meisje genaamd Esther. Ze was anders dan de rest van de meiden wat het stel toch wel aantrok. Ze namen haar mee maar het zal een van de grootste fouten zijn van hun leven. Er blijkt iets mis te zijn met Esther en ze is niet precies wie ze zegt dat ze is. Ze draagt een groot geheim met zich mee die je nooit zal kunnen raden...



Ik vond het een leuke en verrassende film. Het is een horror film alleen ik vond hem niet super eng. Sommige dingen zijn wel wat akelig om aan te zien en je zal zeker ook schrikken. Maar als je er achteraf aan terug denkt zal je zeker denken dat het meeviel! Het is al wel een wat oudere film, namelijk uit 2009, dus hij is vast niet moeilijk om te vinden! Veel kijkplezieer! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cocktails&Perfume © 2014