zaterdag 12 juli 2014

Selfmade gifts: Open when... enveloppen!

zaterdag 12 juli 2014
Vandaag heb ik voor jullie iets nieuws: een selfmade gift! Dit houd in dat je een schattig, grappig of wat dan ook voor een cadeautje voor iemand maakt. Ik vind dat zoiets het wat persoonlijker maakt en vaak kost het niks! Het enige dat je nodig hebt zijn enveloppen, een pen en een papiertje waar je op kan schrijven. 



Ik heb 4 meisjes in mijn klas waar ik heel erg goed mee op kan schieten dus ik dacht ik maak er eentje voor hun! Ze hebben wel allemaal laat maar zeggen een reden. Bijvoorbeeld een vriendin zit met haar verjaardag in het buitenland dus heb ik een envelop gemaakt waar op staat: Open when it's your birthday. 


Ik vind het wel grappig omdat ik het ze gewoon ga verbieden om hem open te maken wat hun natuurlijk helemaal gek zal maken haha. Ik hoop dat ze zich er wel aan zullen houden, anders zou de hele verassing verpest zijn! Je kan natuurlijk elke kleur envelop nemen die je maar wilt maar ik had op het moment alleen witte... Misschien dat ik ze nog ga versieren!


Hier zijn wat leuke opties die je op zo'n envelop zou kunnen zetten als je inspiratieloos bent!

  • Open when we are... years/months together 
  • Open when it's your birthday
  • Open when you have your first house
  • Open when you're a mother/father
  • Open when you have your first child
  • Open when it's your first day as an adult
  • Open when you feel sad
  • Open when you feel happy
  • Open when you lost something that meant a lot to you
  • Open when you lost a person who is special for you
  • Open when you miss me
  • Open when we're excactly one year later (schrijf de datum er op)
  • Open when you need motivation 
  • Open when you need a laugh 
  • Open when I'm mad at you
  • Open when you're mad at me
  • Open when you're doubting yourself 
Dit zijn de meeste van welke ik wel leuk vind. Ik zal zeker vaker van dit soort brieven naar mensen sturen, maar dan wel met leukere enveloppen, en dan zal ik ze zeker op mijn blog zetten! Ik hoop dat jullie het een leuk idee vinden en laat zeker een reactie achter.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cocktails&Perfume © 2014