zondag 13 juli 2014

My favorite: Perfume

zondag 13 juli 2014
In mijn blognaam staat niet voor niks het woord ''perfume'' oftewel ''parfum!'' Ik ben echt dol op parfum en heb al een aardige collectie om het maar even zo te noemen. Vandaag zal ik 3 van mijn favoriete parfums met jullie delen!




Mijn nummer 1 parfum is sowieso die van Katy Perry: killer queen! Hij ruikt heerlijk zoet en niet te sterk, hij blijft lekker lang hangen en ik vind het flesje ook gewoon erg mooi. Ik heb deze parfum eigenlijk best blind gekocht. Ik was namelijk op de Huishoudbeurs in Amsterdam toen ik hem zag staan. Ik was eigenlijk al opzoek naar parfum maar ik had deze nog nooit eerder gehad of geroken. Nu was het zo dat mijn nichtje deze wel heeft gehad en er waren 2 pakketten. In beide zaten de parfum, de showergel en de bodylotion voor maar 15 euro! Voor zo'n prijs kan je het niet laten liggen toch? Dus ik kocht hem maar zonder hem echt goed getest te hebben want er waren overduidelijk meer mensen in geïnteresseerd. Nu heb ik wel het geluk dat ik er dol op ben en het dus iedere cent waard was! Als je de parfum los koopt in de winkel is die van 13,83 (15 ml) oplopend tot 39,11 (100 ml). 


Op mijn nummer 2 staat die van Christina Aguilera: Secret Potion. Hij is lekker zoet, niet duur en ook deze blijft lekker lang zitten. Ik heb deze eigenlijk gekocht omdat ik bij de DA iets ging afrekenen en ik zag deze parfum bij de kassa liggen met korting. Ik probeerde hem even, vond hem wel oké en nam hem dus maar mee. Eenmaal thuis aangekomen zette ik hem bij mijn parfum en de volgende dag spoot ik hem op. En blijkbaar is die lekkerder dan ik had verwacht! Je kan hem kopen voor 15,15 (15 ml) of voor 29,33 (50 ml).


Als laatste heb ik de Playboy parfum. Deze kocht ik eigenlijk gewoon omdat ik de Playboy deodorant heb en ik vind dat deo en parfum wel moeten matchen wat in mijn oren wel logisch klinkt. Deze parfum is ook lekker zoet en heeft een schattig flesje! Hij blijft niet super lang op maar wel gewoon voldoende om het maar even zo te zeggen. Deze parfum kan je kopen voor 16,99 (50 ml).


Dit was eigenlijk mijn top 3 van de parfum die ik bezit. Zoals je ziet zijn ze niet erg duur (voor parfum dan) en ik ben er erg tevreden over! Zeker een aanrader dus!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cocktails&Perfume © 2014