maandag 7 juli 2014

My favorite: beautyproducts

maandag 7 juli 2014
Zoals de meeste bloggers ben ook ik gek op make-up- Nu is het niet zo dat ik een hele lade vol heb liggen want ik wil mijn huid ook niet al te veel verpesten. Zo heb ik met mezelf afgesproken om in de zomervakantie geen foundation te dragen en ja daar hou ik me ook aan. Maar natuurlijk is er dan ook de rest van de make-up zoals mascara, oogpotlood, lippenstift enzovoort. Zie hier de make-up die ik in het allerdaagse leven draag. 




Dit is eigenlijk een soort van mijn basis laag van mascara. Nu is het niet zo dat ik super veel mascara draag maar wel 2 verschillende soorten. Ik doe deze eerst altijd zodat de kans op klontjes minder groot is. Ik krijg hier niet meer volume door maar het ziet er wel beter uit.
Ik weet niet hoe duur die is of waar je hem kan kopen want mijn moeder kwam er een keertje mee thuis toen ze naar de beurs was geweest. Als deze op is zal ik dus ook weer een andere mascara basis uit moeten kiezen. Ik tel trouwens hoe vaak ik er over mijn wimpers ga met het borsteltje zodat beide kanten evenwichtig zijn. Ik het ongeveer 20 keer. En jaa dat is inderdaad best apart maar het is een gewoonte geworden.


Dit is dan eigenlijk een soort van de toplaag. Door deze mascara krijg ik de volume die ik wil. Als je deze bij de Kruidvat koopt is het borsteltje niet altijd in een even goede conditie. Wat me ook niet erg verbaasd want hij is namelijk maar 2,89. Als je er mee leert omgaan kan het eindresultaat toch wel mooie volume wimpers zijn! Hij is van het mer Essence en hij heet I heart extreme. 


Over deze lipgloss heb ik eerder een review gedaan waar ik al vrij veel informatie over het product gaf. Maar oké. Dit is de XXXL longlasting lipgloss van (wederom) Essence. Ik vind hem persoonlijk wel mooi als het nou eenmaal goed zit. Je moet er wel een beetje moeite voor doen maar als je er mee leert omgaan is het een prima product. Hij glimt wel een beetje veel moet ik toegeven maar dat is vaker het geval bij lipgloss. Met het longlasting ben ik het ergens wel mee eens maar niet 100%. Het is me namelijk wel opgevallen dat je bij deze lipgloss niet snel het gevoel hebt alsof je droge lippen hebt wat vaak wel het geval is bij lipgloss. En tja als je het gevoel hebt dat je droge lippen hebt dan ga je uiteraard likken en dan is je lipgloss er af. Bij deze lipgloss is dat niet zo maar het is wel zo dat het er tijdens het eten wel af gaat. Als je drinkt hoeft dat nog niet altijd het geval te zijn. 

Deze lipgloss is verkrijgbaar bij de Kruidvat voor slechts 2,39


En tot slot de oogpotlood die ik altijd gebruik. Ik doe eigenlijk altijd oogpotlood op en deze is daar prima geschikt voor! Ik ben het zeker eens met het longlasting gedeelte zoals je op het plaatje kan zien want bij mij blijft die er de hele dag op. Ik heb ook vaak gehad bij vorige oogpotloden dat ik hem niet zwart en donker genoeg vond. Misschien denk je nu wel ''tja zwart is zwart toch?'' Maar ik denk daar net iets anders over. Ik vind hoe donkerder die is hoe mooier. En dat heb ik bij deze! Hij gaat ook erg lang mee want ik doe nu al maanden met de zelfde. Ik vind het ook altijd fijner als het niet echt een potlood is die je moet slijpen maar dat je hem er uit moet draaien als het ware. En dat is zo bij deze. Daarom is het mijn favoriete oogpotlood! 

Deze oogpotlood is wederom verkrijgbaar bij de Kruidvat voor 1,59


Zoals je ziet draag ik niet super veel make-up. Tenminste in de zomer niet, in de winter draag ik ook nog mousse maar die is op het moment op! Als ik hem weer een keertje koop zal ik er zeker een review over doen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cocktails&Perfume © 2014