dinsdag 15 juli 2014

DIY: Spijker armbandje

dinsdag 15 juli 2014
Vandaag verveelde ik me dus bedacht ik bij mezelf: ''Laat ik een nieuwe DIY doen!'' Ik wist niet wat ik kon maken dus ik heb op internet gezocht en gezocht en gezocht maar kon niet echt iets vinden. Uiteindelijk keek ik op Pinterest waar ik ''DIY'' intypte waar toch wel heel wat ideetjes uit kwamen. Ik zag een leuke van een armband die ik graag wilde maken maar het ging toch ietsjes anders dan gepland... 

Het enige dat je nodig hebt is een stukje stof (ik heb voor een spijkerbroek gekozen), een schaar en wat plakband. 




Knip de stof in kleine strookjes zodat je dit krijgt: 


Plak ze bij elkaar met een stukje plakband. ´


Ik heb er 3 bij elkaar geplakt zodat het wat simpeler is. En nu moet je gewoon wat vlechten! Bij spijker heb je wel dat er allemaal losse touwtjes zijn dus die moet je er gewoon afknippen of er af snijden met een mes. 

Als laatste knup je ze gewoon aan elkaar en voìla! Je hebt een spijkerarmbandje. 


Zoals je ziet is het niet super netjes of mooi zoals de armbandjes in de winkel maar daarom vind ik hem juist leuker. Dat geeft hem een soort van persoonlijkheid haha. Maar dat is natuurlijk ook een kwestie van smaak. 

Ik hoop dat jullie het een leuke DIY vinden! Als je het wat ingewikkelder wilt maken heb ik hier nog wel een handig plaatje!

Very confusing but cute!


Zoals je ziet doet zij het met een T-shirt en maakt ze er een haarband van maar je kan hem ook gewoon wat korter maken en als armbandje gebruiken! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cocktails&Perfume © 2014