dinsdag 22 juli 2014

DIY: Lekkere gezonde smoothie

dinsdag 22 juli 2014
Gister in een groepschat vroeg ik of er een recept was voor gezonde pizza's en voor ik het wist waren we over smoothie's aan het praten... Dus ik kreeg spontaan zin in een smoothie dus besloot ik om er de volgende dag een te maken. Ik vroeg een recept en het is makkelijker dan je denkt! 






IngrediĆ«nten (voor een persoon) : 
  • 100 ml (magere)yoghurt 
  • 50 gram banaan (ongeveer een halve banaan)
  • 100 gram aardbeien (gewoon even wegen met een weegschaaltje)
                    

Bereidingswijze: 

  1. Snij al het fruit in kleine stukjes
  2. Gooi het in de blenden en de yoghurt er bij
  3. Mix het
  4. Zet het in de koelkast. koud is het lekkerder 
  5. En drink het! 
                    

En voƬla! Een overheerlijke zelfgemaakte gezonde smoothie! Het is super simpel, lekker en gezond! Enjoy. 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cocktails&Perfume © 2014