vrijdag 4 juli 2014

DIY: Cute (spaar)potje

vrijdag 4 juli 2014
Ik heb een paar dagen geleden besloten om te gaan sparen! Ik weet nog niet exact waarvoor maar als ik later iets in gedachte krijg heb ik tenminste al een begin! 
Voor sparen heb je een spaarpot nodig. Mijn moeder zei dat ik er gewoon eentje moest kopen maar dat vind ik een beetje onzin want ten eerste je geeft geld uit wat al in je spaarpot kon zitten... Ten tweede omdat het gewoon veel leuker is en ten derde omdat als je gewoon een potje gebruikt je hem nog kan hergebruiken. Ander koop ik zo'n ding die je later weer kapot moet maken om het geld er uit te halen en dan kan je hem weer weggooien. Nu heb ik mezelf wel voorgenomen om er echt niks uit te halen want tja anders heeft sparen geen nut... Zie hier mijn spaarpot!


Het is super makkelijk om te maken en de kans is erg groot dat je alle benodigdheden al in je huis. Lekker goedkoop dus! Dit is alles wat je nodig hebt:

  • Een A4'tje
  • Nagellak 
  • Een glazen potje (van de jam of augurken, maakt niet heel veel uit)

Teken op het papiertje een simpel hartje. Knip hem daarna van binnen af uit. Dus niet van buiten af!! Plak hem daarna vast met plakband om de plek waar je het hartje wilt

Sorry voor de wat mindere kwaliteit. Mijn camera was leeg dus deze is met mijn mobiel gemaakt
Daarna moet je het hartje gewoon inkleuren met je nagellak! Of als je het liever met een spuitbus of verf doet kan dat ook gewoon. Maar dit gaat ook prima! Haal het papiertje er af en voìla! Een mooi potje! 


Natuurlijk kan je het ook voor de sier gebruiken of wat jij maar wilt, de mogelijkheden zijn eindeloos! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cocktails&Perfume © 2014