vrijdag 11 juli 2014

Blog update: Nieuwe naam en header

vrijdag 11 juli 2014
Mensen die vaker op mijn blog hebben gezeten kennen hem bij de naam unpredictable. Ik vond het niet zo'n leuke naam meer dus ben ik gaan nadenken en brainstormen voor een andere naam. En zoals je kan zien is het gelukt! Vanaf nu heet mijn blog cocktails&perfume. Het is eigenlijk best grappig hoe ik bij de naam kwam want eerst schreef ik gewoon wat random woorden op zoals beauty, parfum, life etc. Ik was tegelijk met een jongen aan het skype en ik zij dat hij een random woord moest zeggen. Voor de verandering was het een keer geen seksueel woord. Hij kwam op met het woord: bananencocktail. Ik schreef het woord cocktail op en matchte hem met het woord parfum, vertaalde die naar het Engels en voìla! Een nieuwe blognaam! Ik hoop dat jullie hem ook leuk vinden en laat gerust achter bij de comments wat jullie van mijn nieuwe blognaam en header vinden!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cocktails&Perfume © 2014