maandag 16 juni 2014

Review: SinfulColors professional nagellak

maandag 16 juni 2014
Zoals jullie misschien al in mijn mini shoplog hebben gezien ben ik naar Huissense stad geweest waar ik allerlei dingen heb gekocht waaronder ook nagellak. Ik had 2 potjes gekocht die beide roze waren. Nu heb ik gisteren mijn nagels ermee gelakt en zie hier het eindresultaat! Benieuwd wat ik er van vond? Is die fijn of juist niet? Lees dan zeker verder en kom er zelf achter!




Toen ik in de Kruidvat liep zag ik helemaal achterin de winkel een beetje in een hoekje een schap staan met deze nagellak. In eerste instantie trok de nagellak met de glitter mijn aandacht het meeste maar het bleek dat het alleen glitters waren en dus niet je nagels bedekt zoals de meeste nagellak doet. Gelukkig kwam ik hier wel in de winkel achter dus heb ik er gelijk de perzik roze erbij genomen als een soort ''basecoat.'' Toen ik mijn nagels met de eerste laag had gelakt vond ik het wel een beetje dun waardoor ik me wel af vroeg of het wel goede nagellak was. Toen het nou eenmaal er op zat vond ik hem al super mooi, maar toen de 2e laag (die met glitters) er over ging was ik echt helemaal verliefd! Zie hier het resultaat!


Ik ben echt dol op de kleur en de glitters maken het helemaal af! Het is een super mooie, vrolijke en schattige kleur wat echt mijn smaak is. Ze vallen ook aardig op als je het draagt en steeds als ik er naar keek voelde ik me toch wel een beetje vrolijk worden, puur omdat ik de kleur zo leuk vind. Wat mij ook opviel was dat normaal als ik mijn nagels lak is het er de volgende dag al een klein beetje af. Voornamelijk bij de randjes. Maar bij deze niet. Ik heb deze foto's vandaag gemaakt en zoals je kan zien zit het er allemaal nog perfect op. 


Ik heb nog nooit van het merk gehoord en dat zal wel verklaren waarom het een beetje achterin lag. Ik vind het persoonlijk een erg fijn merk en ik ga hier zeker meer kleurtjes van halen! De nagellak is ook niet erg duur, maar 1,99 euro wat op zich wel mee valt voor een 15 ml potje nagellak. Ik vind het het geld zeker waard!


Mijn conclusie: Ik vind het fijne, betaalbare, mooie nagellak en raad het jullie zeker aan! Deze 2 potjes worden zeker mijn lievelingskleuren en ik zal ze vaak dragen. Kopen dus! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cocktails&Perfume © 2014