zondag 15 juni 2014

Review: essence XXXL longlasting lipgloss

zondag 15 juni 2014
Een tijdje geleden had mijn moeder lipgloss voor mij meegenomen uit Engeland en sinds toen draag ik eigenlijk lipgloss. Nu was die op dus moest ik een nieuwe kopen maar aangezien hij uit Engeland kwam kon ik helaas niet dezelfde kopen. Nu had ik dus niet echt een andere keuze als experimenteren en zo ben ik uitgekomen op de XXXL longlasting lipgloss van essence! Zie hier de review.




Hoe ik de kleur zo zie vind ik hem echt super mooi! Ik hou sowieso van roze maar dit is dan toch wel echt mijn favoriete soort kleur roze. Ik vind ook dat hij er leuk uitziet puur qua ''uiterlijk.'' Dus hij trok wel een beetje mijn aandacht! De lipgloss was nog geen 3 euro dus dat is het experimenteren wel waard.


Dit is hoe de lipgloss er uit ziet. Ik vind de lipgloss niet erg fijn om aan te brengen en je zal best precies moeten werken maar uiteindelijk vind ik het wel waard! Ik vind de kleur erg leuk en mijn lippen glimmen mooi. De kleur ziet er ook best natuurlijk uit. Het is dus een best natuurlijke kleur roze. En normaal heb ik altijd bij lipgloss dat mijn lippen op een gegeven moment droog aanvoelen waardoor ik de neiging krijg om ze te likken. Bij deze heb ik dat niet en blijft de lipgloss er dus langer op wat ook fijn is! Het gaat er wel af als je eet of drinkt maar dat is meestal het geval bij lipgloss.



Dit is de lipgloss in het geheel dus van hoe het staat. Ik ben er tevreden mee en raad jullie hem zeker aan! Het borsteltje is ook heel fijn en voelt zacht aan voor je lippen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cocktails&Perfume © 2014