woensdag 4 juni 2014

Nieuw tanddiamantje!

woensdag 4 juni 2014


Al een aantal weken geleden kwam ik er achter dat het diamantje van mijn tand was gevallen en dat er alleen nog een ijzer plaatje op mijn tand zat. Ik besloot om hem er nog niet af te halen want mensen dachten dat hij er nog zat en ik kon echt niet zonder! Ik heb hem ongeveer anderhalf jaar gehad, ik kreeg hem van de tandarts toen mijn beugel er uit ging en ik was er heel blij mee! Gister ging ik naar de tandarts voor de jaarlijkse check en toen haalde hij natuurlijk het plaatje er af. Ik vond het erg jammer, ik had al jaren niet meer gehad dat mijn tanden laat maar zeggen kaal waren dus ik miste het echt! Toen ik thuis kwam en het aan mijn moeder vertelde zei ze gelijk dat ik een afspraak moest maken omdat ook zij het erg zonde vond. Ik belde de tandarts en heb er weer een diamantje op! Ik ben er erg blij mee!



Ik vind het zo leuk dat als je praat mensen iets zien glimmen op je tand en het voegt ook iets aan je glimlach toe vind ik. En het hoort ook een beetje bij me. Al mijn vrienden kennen me eigenlijk ook niet meer zonder en zelfs zij vonden het er kaal uitzien. 

Ik heb het bij tandartspraktijk Berendsen gedaan voor 22,50.- Het is niet echt bepaald wat je noemt goedkoop maar je hebt er een hele tijd lol van! En je weet wat ze zeggen ''de mooiste make-up die een meisje kan dragen is haar glimlach'' en dit is gewoon een extraatje. Ik raad het je in ieder geval aan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cocktails&Perfume © 2014