zaterdag 14 juni 2014

Mini shoplog #1

zaterdag 14 juni 2014
Vandaag na ik naar de kapper ben geweest ben ik door gegaan naar Huissense stad wat misschien niet zo'n slim idee was. Mijn moeder zei dat ik genoeg geld mee moest nemen voor het geval dat ik een leuke zomerjas tegen zou komen dus ik had genoeg voldoende geld op zak. En uiteraard kan dat onmogelijk goed komen met mij. Ik denk dat ik vandaag al zo'n 30 euro heb uitgegeven en als ik terug kijk waaraan ik het heb uit gegeven... Maar oké nu heb ik het al dus kan ik er maar het beste van maken! Dit is wat ik heb gekocht:





Misschien dat jullie het wisten maar ik ben echt verslaaafd aan lekker ruikende dingen dus ook deo. Playboy deo is echt mijn aller grootste favoriet! Ik heb namelijk best veel parfum en Playboy deo past echt bij elke geur. Het moet wel een beetje matchen toch? Verder heb ik ook 2 puntenslijpers gekocht voor school, 3 potjes roze nagellak, een nieuwe lipgloss aangezien die van mij op was, coverstick, 2 pakjes smintjes (ik haat het als mijn adem niet fris ruikt!) en dat doosje dat je helemaal achterin ziet is een lampje die je op je boek moet klikken zodat je in de avond kan lezen. Op zich wel handig aangezien ik de aankomende maandjes flink ga lezen! Maar de boeken challange moet ik helaas uitstellen omdat ik aankomende week proefwerk week heb en dus alleen maar met mijn neus in de schoolboeken zit!


Verder heb ik ook nog een nieuw Engelstalig boek gekocht genaamd ''The love detective'' van Alexandra Potter. Dit is trouwens ook het volgende boek dat ik zal lezen als ik echt begin met de challange! Ik zal het jullie zeker vertellen waar het over gaat in een latere post!

Wat vind je van mijn shoplog? Moeten er meer komen? Laat het me zeker weten bij de reacties! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cocktails&Perfume © 2014