zondag 1 juni 2014

How to feel fresh

zondag 1 juni 2014
Ik heb heel vaak (voornamelijk in weekenden) dat ik me gewoon niet fris voel. Dan is dat niet omdat ik niet heb gedoucht of zoiets maar gewoon omdat ik bijvoorbeeld de hele dag voor de tv heb gehangen of op de pc heb gezeten en geen buitenlucht heb gezien. Ik doe dit eigenlijk best vaak want ik ben dol op een rustige pyjamadag! Even no stress, alleen een beetje op girlscene, bloggen en mijn series kijken. Ik voel me er daarna wel slecht door en ik vind dat ik er niet uitzie! Dit is wat ik er aan doe of om te proberen om het een beetje te voorkomen.

Etos eigen merk diep reinigende gel

Dit is eigenlijk een product dat dient om je gezicht te reinigen zoals je eigenlijk ook al aan de naam kan zien. Ik gebruik het eigenlijk meer om mezelf wat frisser te voelen. Het product voelt een beetje koel aan wat een erg fijn gevoel is op je huid. Ik zal zeker een keer een review over dit product doen maar op het moment hebben we het niet in huis dus vandaar ook dat ik even een plaatje van internet gebruik. 
Douchen

Een douche doet iedereen goed! En na zo'n dag al helemaal. Persoonlijk houd ik meer van een lekker koude douche maar dat is natuurlijk helemaal je eigen keuze! Ik vind het zelf ook altijd lekker als ik het over mijn hoofd en haar kan laten lopen wat helaas niet altijd kan in verband met mijn haar.

Voldoende eten

Op dagen zoals dit heb ik heel snel de neiging om niet normaal te eten. Daar bedoel ik mee dat ik alleen maar in de snacklade zit en eigenlijk geen ontbijt eet en geen middageten. Ontbijt is trouwens best moeilijk om te doen aangezien ik makkelijk tot 12 uur op bed blijf liggen. Maar het helpt dus al wel als je een beetje fatsoenlijk eet!

Waterijsjes 

Ik weet niet waarom maar als ik me slecht voel en ik hou een waterijsje onder en boven mijn ogen voel ik me wat frisser. Als ik de hele dag naar een scherm heb lopen kijken voel ik dat vooral rond om mijn ogen en als ik dat doe voel ik me gewoon wat beter. En daarna eet ik hem natuurlijk op!

Beweging

Misschien dat het niet echt past bij hoe je de dag had doorgebracht maar even een frisse neus halen kan geen kwaad! Ga wandelen, fietsen, joggen de mogelijkheden zijn eindeloos! Het is ook wel lekker om even wat beweging te krijgen na zo'n dagje. Nu zeg ik niet dat ik dit altijd doe maar soms heb ik er gewoon zin in en dan maak ik een wandelingetje. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cocktails&Perfume © 2014