zondag 8 juni 2014

Food bucketlist

zondag 8 juni 2014
Tegenwoordig hebben best veel meisjes een bucketlist van wat ze willen doen voor ze dood gaan, of voor de zomer eindigt en zo zijn er nog zat redenen om er een te beginnen! 

Voor de mensen die niet weten wat een bucketlist is:


Een bucketlist is een lijstje dat je maakt waar je op schrijft wat je allemaal wilt doen en als je het hebt voltooid streep je het af! 

Nu ben ik echt dol op eten en ik houuuu van lekker eten! Nu heb ik altijd van die random rare ideeën die ik uit het niets heel onverwachts bedenk en zo is mijn Food bucketlist ontstaan! De naam zegt het eigenlijk al maar hier zal ik het wat exacter uitleggen: een food bucketlist is eigenlijk gewoon een bucketlist maar dan met alles wat je met eten uit wilt proberen. Eigenlijk op een ongewone manier eten klaarmaken of eten.




Toen ik mensen over mijn ideeen vertelde wat ik wilde doen verklaarde ze me voor gek. Natuurlijk weerhoud dit mij niet om het gewoon te doen, het boeit me niet wat hun denken. Dit zijn de dingen die ik wil doen!:

Een tosti maken met mijn stijltang
~ Een ei op een gloed hete auto bakken
~ Water (ja ik weet dat het geen eten is maar oké) drinken terwijl ik een handstand doe
~ Met een vriendin 100 kipnuggets van de Mac eten
~ Een brownie in een pan
~ Al mijn avondeten in een blender doen en opdrinken
~ Tot 100 tellen terwijl ik drink
~ Allemaal verschillende koekjes in een blender doen en opdrinken
~ Iets super goors eten (don't ask me why...)

Dat was het wel zo'n beetje! Er komen vast later nog wel nieuwe ideeën bij. Ik laat het jullie allemaal weten als ik een van de dingen heb gedaan of als ik dingen aan mijn lijstje toe voeg! Wat vind jij van mijn Food bucketlist? Laat het me zeker bij de reacties weten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cocktails&Perfume © 2014