zaterdag 21 juni 2014

Bedankt bol.com!

zaterdag 21 juni 2014
Het was 16:10 toen ik op de badkamer stond om mezelf klaar te maken. Ik was net met mijn haar bezig toen de bel ging. Voor een paar seconden stond mijn hart stil, het was er. Ik wist het zeker, het kon gewoon niet anders. Ik rende naar de telefoon (ik woon in een trappenhuis en als er iemand aanbelt moet je eerst een telefoon opnemen voor die naar binnen kan) en ik had gelijk. Mijn pakketje was er! Ik was dol enthousiast en was helemaal vergeten dat mijn haar bagger zat, maar het boeide me helemaal niks. Ik heb de hele dag in spanning gezeten, wachtend op het pakketje. Waarschijnlijk weet je al wat er in zit aangezien ik er eerder over geschreven had. Maar voor de mensen die het nog niet hebben gelezen, ik heb gister een boxset van John Green bestelt op bol.com.



Toen ik de bezorger gedag had gezegd en het pakketje had was ik letterlijk aan het springen, zo blij was ik er mee! Mijn hond deed gezellig met me mee en ik maakte hem helemaal gek met mijn overhappy gedrag. Hij ging zelfs janken als een weerwolf haha.
Ik opende het pakketje op mijn kamer en het viel me op dat de boeken in een soort boekenhouder zaten wat er toch wel leuk uit zag! Het was erg mooi verpakt en ik zal de boeken er zeker in laten.



Ik was eigenlijk alleen voor het boek 'The fault in our stars' aan het kijken op bol.com maar opeens kwam ik dit dus tegen. En waarom 1 boek kopen voor 10 euro als je 4 te gekke boeken kan kopen voor maar 22,50! Dat is toch super goedkoop? En al helemaal omdat je de boeken niet zomaar in een winkel tegenkomt. Of je moet naar 'Waterstones' gaan waar ze de boeken wel hebben. Maar volgens mij zijn die boeken daar 16 euro per stuk!



Dit zijn de boeken zelf. Ik vind dat ze hele mooie en aantrekkelijke kaften hebben. Het zijn wel gewoon slappe kaften maar dat maakt mij eigenlijk niet zo heel veel uit. Zodra ik het boek uit heb die ik nu aan het lezen ben begin ik gelijk aan deze! En daarna heb ik natuurlijk ook nog het boek 'The love detective' van Alexandra Potter te lezen. Voorlopig ben ik nog wel even bezig! Verwacht zeker een review van al deze boeken. 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cocktails&Perfume © 2014