maandag 19 mei 2014

Weirdest tattoos

maandag 19 mei 2014
Ik zat vandaag gewoon een beetje op internet rond te kijken en ik kwam bij een link terecht die je naar een site leidde die je foto's liet zien van de raarste tattoos. Van sommige viel mijn mond echt open en ik vroeg me af hoe stom mensen konden zijn om zo'n tattoo op hun lichaam te laten plaatsen. Natuurlijk is dit mijn mening en als hun er gelukkig van worden moeten ze het vooral doen maar sommige waren toch wel erg verbazingwekkend... Mijn vader zei altijd al tegen me dat als ik een tattoo wil er goed over na moet denken en iets moet nemen wat ik over 10 jaar nog leuk zal vinden en deze plaatjes hebben me duidelijk gemaakt waarom!




Bron
Ik vind deze echt super eng! Ook gewoon hoe hij erbij kijkt... Ik krijg er echt een akelig gevoel van en snap niet waarom hij zoiets akeligs mooi genoeg kan vinden om permanent op zijn lichaam kan laten zetten. Maar oké als hij er gelukkig van word!

Bron

Deze vond ik eerlijk gezegd eigenlijk best wel cool. Ik wist niet eens dat het mogelijk is om een tattoo op je tong te laten zetten maar misschien is dit gewoon een bewerkt plaatje maar toch. Pretty awesome!

Bron
Sorry dat ik het zeg maar deze persoon heeft gewoon zijn gezicht verpest... Wie wil er nou zo'n tattoo op zijn gezicht? En wat staat er überhaupt? Iets van RUS? Nouja ik zal het zelf in ieder geval nooit doen!

Bron
Ik denk dat je deze tattoo of opsenminst dit soort tattoo vaker voorbij hebt zien komen... Ik heb zelf echt een spinnenvrees en ik denk dat als ik iemand tegen zou komen die zo'n tattoo heeft dat ik zou rennen voor mijn leven!

Bron
Wauw die man moet wel heel erg van landen houden... Wel cool dat een man van die leeftijd nog zo veel tattoo's heeft! Respect!

Bron
Oke deze is eigenlijk ook best wel leuk! Ik vind hem wel schattig ook al kijkt dat wezen je op een rare manier aan... En als je er te lang naar blijft kijken lijkt het alsof hij je aanstaart... Toch een beetje creepy.


Op mijn zoektocht naar rare tattoo's waarbij ik eigenlijk gewoon ''weirdest tattoos ever'' heb ingetypt ben ik heel wat akelige tattoo's tegen gekomen... Ook waar mijn mond bijvoorbeeld gewoon van openviel. Of dat ik aan het zingen was tijdens het opzoeken en dat ik gewoon stopte met zingen door een plaatje en er dan verbaasd naar keek. Er zijn heel wat gekke mensen op deze wereld! Wat overigens goed is want dan ben je speciaal en lekker jezelf!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cocktails&Perfume © 2014