vrijdag 2 mei 2014

too weak

vrijdag 2 mei 2014
Ik heb vandaag met een vriendin afgesproken en we besloten om naar het dorp te gaan. Eigenlijk kwam ik er pas achter toen we al onderweg waren maar oké. Ze zei dat ze even naar de Kruidvat moest en ik dacht al bij mezelf ''ooh gosh dit kan nooit goed gaan...'' Ik had die dag de auto van mijn oma gewassen en had dus 10 euro in mijn zak. Ik dacht bij mezelf dat ik sterk moest blijven alleen ze was zo lang opzoek naar het product dat ze nodig had! Ik kon het gewoon niet laten... ''Ooh ja! Dat heb ik nog nodig hè.'' ''Mijn mascara is bijna op... Nouja nu ik er toch ben!'' ''Nouja dat wilde ik toch al een keertje proberen dus waarom niet nu gelijk meenemen?'' 

Ik vind persoonlijk dat ik het nog best goed heb gedaan aangezien ik niet de hele 10 euro heb opgemaakt en maar liefst 3 euro en 70 cent over had! Had ik namelijk ook makkelijk kunnen opmaken.

Wat ik heb gekocht?  Mijn favoriete mascara ''I love extreme'' van het merk essence. Dit is de mascara die ik altijd gebruik. Aangezien ik niet zoveel geld heb en krijg kan ik geen mascara van 10 euro kopen aangezien dat zowat al mijn zakgeld is. Hij is lekker goedkoop namelijk2,89,- en ik vind dat hij mijn wimpers voldoende volume geeft. 





Het tweede dat ik heb gekocht is coverstick van NYC.
Het is de eerste keer dat ik hem heb gekocht maar had al op internet gelezen dat hij goed bedekt dus ik wil hem heel graag proberen! Ik heb de gele gekocht want ik heb best erge wallen en de gele is daar tegen. Je hebt ook groen, die is tegen rode vlekjes en puistjes. Ik heb daar niet super erge last van dus die heb ik gelukkig niet nodig! De coverstick is 2,79,- dus niet erg duur. Voor zo'n prijs moet ik hem haast wel uitproberen! Verwacht zeker binnenkort een review. 


Oké dit product is misschien niet erg logisch aangezien het niks met make-up of beauty en al die dingen te maken heeft. Ik zag het bij de kassa liggen en het was maar 1 euro! Ik moest het gewoon meenemen. Wat het is? 50 sugarfree Smint. Nee het heeft geen bepaalde reden dat het sugarfree is, ik kwam er eigenlijk ook net zo'n 3 seconden geleden achter, maar oké. Sugarfree is altijd goed! Ik heb het genomen omdat ik echt een hekel heb aan mensen die, op een aardige manier gezegd, niet zo lekker uit hun mond ruiken. Zelf wil ik echt niet zo'n persoon zijn en als ik alleen het idee al heb dat ik uit mijn mond stink hoor je mij niet praten! Altijd handig toch? En voor die euro kan ik heb gewoon niet laten liggen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cocktails&Perfume © 2014