dinsdag 20 mei 2014

Time for a change!

dinsdag 20 mei 2014
Ik zat laatst dus te denken over mijn leven en hoe rommelig het eigenlijk is en hoe levenloos ik ben... Nu heb je misschien in een van mijn vorige berichten gelezen waar ik over een quote poste dat je niet je leven helemaal moet inplannen en dat het leven een beetje onverwachtst moet zijn maar ik ga mijn eigen quote eigenlijk een beetje tegenspreken. Ik wil een verandering in mijn leven. Ik ben de dagelijkse sleur waar ik me nu in bevind echt zat. Nu heb ik een paar doelen die ik wil bereiken en al een hele tijd in mijn achterhoofd rondspookte maar nu ga ik er ook echt voor! Ook in mijn andere post ''Let's get organised'' had ik al vermeld dat ik wat georganiseerder wilde worden maar ik ben nu van plan om mijn hele leven te veranderen.


Bron




Gitaar leren spelen

Dit wil ik al vanaf mijn negende jaar en nu ben ik van plan om er voor te gaan. Ik kan geen gitaar lessen nemen omdat dat best duur is en mijn ouders daar helaas geen geld voor hebben. Ik zal het allemaal alleen moeten doen! Ik heb een beetje op internet gekeken en ik denk dat het me wel zal lukken... Als het me is gelukt zal ik er zeker een nieuwe post over maken over hoe ik het heb aangepakt en hoe ver ik ben gekomen. 

Gezond leven

Ieder meisje zegt dit wel dagelijks en als de dag is aangebroken dat ze hadden gepland om te beginnen zeggen ze het bekende zinnetje ''ik begin morgen wel.'' Waar vervolgens niks van waar is. Nu ga ik er echt voor en ik zal proberen niet te snoepen en mezelf in te houden. Als ik dan zin heb in chips, chocola, snoep of weet ik veel wat ga ik gewoon iets anders doen.


Bron


Joggen

Deze faalt eigenlijk best wel want in een andere post had ik gezegd dat ik was begonnen met joggen... Ik was die dag ook echt wezen joggen maar daar bleef het ook bij. Nu deze keer ga ik er echt voor! Ik probeer gemotiveerd te worden wat vast wel lukt met al die quotes op internet dus ik geef het gewoon nog een kans! En als het weer niet lukt probeer ik het gewoon nog een keer.

Ik hou het even bij deze 3 dingen want dit is al best veeleisend en ik moet het mezelf niet te moeilijk maken! Ik kan dit natuurlijk allemaal niet in een keer in mijn systeem gegraveerd krijgen dus het zal zeker wat tijd kosten voor het echt bij mijn dagelijkse routine hoort! Wish me luck.

Ben jij ook van plan veranderingen in je leven te maken? Zeg het gerust bij de commentaren! Ik ben benieuw, misschien dat ik het ook bij mijn lijstje doe!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cocktails&Perfume © 2014