zaterdag 3 mei 2014

review: NYC coverstick

zaterdag 3 mei 2014
Misschien dat je het in mijn vorige post hebt gezien dat ik een review ga doen over de coverstick van NYC. Ik heb hem gisteren gekocht en vandaag voor het eerst geprobeerd! Ik heb de gele gebruikt voor mijn wallen want ik heb donkere dikke wallen die me echt gek maken!




De coverstick lijkt zoals de meeste gewoon op een lippenstift. Hij heeft een beetje een puntige bovenkant wat ik erg fijn vind want dan kan ik echt tot dicht bij mijn oog komen. Mijn vorige coverstick was van essence alleen ik vond dat die niet goed genoeg dekte dus wilde ik overstappen. Ik had al wat reviews gelezen over de coverstick van NYC en ik moest hem gewoon hebben!
Ik vond dat die er best mooi uitzag, wel simpel, maar het had wel wat. Hij is gewoon doorzichtig met zilver en witte letters. Je hebt hem ook in meerdere kleuren bijvoorbeeld groen. De groene coverstick is voor rode vlekjes en puistjes en de gele, zoals ik al had gezegd, voor donkere wallen. Misschien denk je nu dat je de groen er doorheen ziet maar geloof me, je ziet het niet!

Toen ik de coverstick aanbracht ging het erg soepel en ik vond het wel een fijn product. Toen ik de foundation had aangebracht was ik verbluft dat het nog maar amper tot niet donker was. In vergelijking met mijn oude coverstick dan. Ik rende naar mijn moeder en vroeg of ze mijn wallen nog zag, zelf kan ik dit nooit goed zien dus ik vraag het altijd aan anderen, en toen ze zei dat ik amper wallen had kon ik wel dansen van vreugde! Ja, zo erg haat ik ze.

Ik vind het zeker een aanrader en zeker omdat hij ook zo lekker goedkoop is! Voor die 2,49,- is die het proberen wel waard toch?

Hier zie je een vergelijking van mijn oude coverstick van essence (de rechter) en mijn nieuwe coverstick van NYC. Zoals je kan zien heb ik een wat donkerdere huidskleur en misschien vraag je je wel af of die niet te licht is. Maar nee hoor, je kan hem niet door mijn foundation heen zien!

essence coverstick vs NYC coverstick

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cocktails&Perfume © 2014