donderdag 8 mei 2014

Review: My skin 4in1 cleansing cream & Kruidvat eigen merk oogcrème

donderdag 8 mei 2014
Zoals je misschien al had gelezen bij mijn post ''bezoekje aan de Kruidvat'' zou ik een review doen over het product ''My skin 4in1 cleansing cream'' en de Kruidvat eigen merk oogcrème. Het is onderhand al een tijdje geleden maar ik wilde het beste uit het product halen zodat ik jullie een waar en eerlijke review kan geven. Ik begin met de My skin 4in1 cleansing cream.







My skin 4in1 cleansing cream

Toen ik het voor de eerste keer uit de tube kneep was ik wel een beetje verbaasd. Het was een wat dikkere substantie dat op een scrub leek, ik had het eigenlijk vloeibaar verwacht. Ik had al gelezen op de gebruiksaanwijzing dat je je gezicht een beetje vochtig moest zijn voor je het aanbrengt om de scrub er vervolgens in te masseren. Aangezien ik mijn make-up er net had af gehaald dacht ik dat mijn gezicht wel vochtig genoeg was dus ik smeerde mijn gezicht er maar gewoon mee in zoals aangegeven. Vervolgens spoelde ik het er af met warm water.
Toen ik eenmaal boven was aangekomen begon mijn gezicht een beetje te branden. Ik weet niet of het hoort of dat het slecht is maar het was niet echt bepaald een fijn gevoel. Ik denk dat ik mijn gezicht gewoon niet vochtig genoeg had gemaakt dus ik smeerde mijn gezicht maar in met dag&nacht crème van de Tuinen. (Over deze crème zal ik later zeker nog een review doen.) Door de crème werd het branden wel minder maar mijn gedachtes veranderden al snel toen ik het product voor de tweede keer gebruikte. Deze keer had ik mijn gezicht goed vochtig gemaakt maar het brandde nog steeds. Er staat op dat het voor alle huidtypes is en ik heb nog nooit irritaties gehad bij een product dat ik voor mijn gezicht gebruikte dus het zal denk ik wel zo horen. Ik heb er geen irritaties aan over dus ik ben niet gestopt.
De dag daarna heb ik het masker geprobeerd en het voelde eerlijk gezegd best wel fijn en verfrissend. Het moet er maar 3 minuutjes op dus ik raak er niet mijn hele avond aan kwijt. Maar natuurlijk brandde het daarna weer een beetje. Na het product zo'n 4 of 5 avonden na elkaar te hebben gebruikt brandde het gelukkig niet meer. 
Ik heb aan mijn moeder gevraag of ze verschil ziet in mijn gezicht met voor ik het product gebruikte en hoe het nu is. Ze zei dat het er wel rustiger uit zag maar ik zie het verschil niet echt. Ik ben niet super tevreden met het product en ik denk niet dat ik het een tweede keer is dat ik het zou kopen. 









Kruidvat Q10 eigen merk oogcrème

Zoals ik al had gezegd verwachtte ik al niet dat het zou werken, ik had dus gelijk. Het lijkt op een normale crème, zoiets als een dagcrème maar dan voor onder je ogen. Ik zie totaal geen verschil en het ging totaal niet samen met mijn make-up. Misschien vraag je je af waarom ik iets koop waarvan ik toch al wel weet dat het niet zou werken maar zo duur was die niet en alles is het proberen waard. Als je niks probeert kom je er ook niet achter of het werkt of niet. Voor hetzelfde geld had ik het mis en werkte het heel goed. Voor die 2,39€ kan het wel.


















  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cocktails&Perfume © 2014