woensdag 28 mei 2014

Nieuwe template

woensdag 28 mei 2014
Hee mensen! Sorry dat ik al zo lang niks heb gepost! Ik had echt belachelijk druk de laatste paar dagen met school. En als ik over wil gaan moet ik echt wat harder gaan werken... Maar oké! Hier dus weer een nieuwe post.




Misschien als je vaker een kijkje op mijn blog hebt genomen is het je al opgevallen dat ik een nieuwe template heb! Ik was totaal niet tevreden met mijn oude en niks klopte er aan. Waarom ik hem dan had? Omdat ik er gewoon eentje snel nodig had en deze beviel mij het meeste. Ik heb nu een simpele witte gedownload en een beetje bijgewerkt. Bij mijn oude template kon ik echt helemaal niks veranderen en dat vond ik erg vervelend. Bij deze kan ik veranderen wat ik wil. Het plaatje met de pijltjes en mijn blognaam (sorry ik weet de exacte naam niet...) heb ik zelf gemaakt. Ik ben nu al een stuk bekender met blogger wat erg fijn is!

Zit jij ook te struggelen met je template? En kan je nergens een mooie vinden die jou 100% bevalt? Neem gewoon een simpele witte, maak een mooi plaatje en pas wat kleurtjes aan. Zo heb je al snel, makkelijk en gratis een mooie template. Ik ben in ieder geval erg blij met de mijne! Kijk een beetje rond op blogger en discover it!

Succes xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cocktails&Perfume © 2014