maandag 5 mei 2014

5 redens waarom een homovriendje leuk is

maandag 5 mei 2014
Tegenwoordig zijn er zooooveeeeel mensen die iets tegen homo's hebben (voornamelijk jongens) terwijl homo's hartstikke leuk zijn! Eigenlijk vooral voor meisjes... Hier 10 redens waarom een homo als je beste vriend of gewoon een vriend leuk is!




1. Je kan er goed mee shoppen

Oké misschien is dit niet bij iedere homo waar maar bij de meeste wel! Het is leuk om met je vriendinnen te shoppen maar het is ook wel fijn om het uit een oogpunt van een jongen te zien. Mij lijkt het persoonlijk heel leuk en gezellig!

2. Je kan met hem logeren

Van mijn ouders mag ik nog niet met jongens logeren. Geen idee eigenlijk, ik denk dat ze bang zijn dat we dan gaan ''experimenteren.'' Zelf vind ik het een beetje onzin want tjaa ben er nog een beetje te jong voor vind ik zelf dan. Maar als die jongen homo is moet het wel gewoon kunnen! Ik bedoel, hij is toch niet geïnteresseerd in meisjes?

3. Misschien leuker dan met meisjes

Het verschil met iemand die homo is en je vriendinnen is dat een homo vaak niet achter je rug loopt te bitchen. Geloof me, al je vriendinnen roddelen wel eens over je. Het lijkt me ook wat gezelliger, geen idee waarom

4. Leukere gesprekken

Ik weet niet of het altijd zo is maar mij lijkt dat je diepere gesprekken met hem kan hebben. Ik denk dat hij meer begrip zou tonen dan een meisje want meisjes kunnen nog wel eens echte biches zijn! 

5. Geen verliefdheid

Wat eigenlijk bijna altijd het geval is dat een jongen en een meisje geen goede close vrienden kunnen zijn. Altijd word een van de twee wel op de ander en daarmee kan de hele vriendschap kapot gaan. Als hij homo is kan je niet verliefd worden en hij niet op jou! Beter toch?



Dit zijn eigenlijk een paar van mijn redens waarom ik een homo als beste vriend wil! Het lijkt me gewoon gezelliger en makkelijker. Ik denk dat je veeeeeel minder gezeik zou hebben! Maar oké dat is mijn mening. Laat vooral een reactie achter wat jij van deze post vind en of jij iets of juist helemaal niets met homo's hebt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cocktails&Perfume © 2014