zondag 20 april 2014

Vrolijk pasen!

zondag 20 april 2014
Super vrolijk Pasen allemaal! Ik hoop dat jullie allemaal een fantastische dag hebben gehad en gezellig veel tijd met je familie door hebben gebracht zoals ik heb gedaan. En als je het niet hebt gevierd, don't worry! Zelf kan je de leukste dingen bedenken om met Pasen te doen! Bijvoorbeeld leuke dingetjes     knutselen of paaseieren schilderen. Het klinkt misschien kinderachtig maar ik vind het nog altijd leuk! En ik weet zeker dat de meeste van jullie het ook nog leuk vinden!


Ik ben vandaag met mijn familie uit eten geweest. Eerst gingen mijn vader, moeder, zus en ik naar mijn opa en oma waar mijn tante, oom, neef en nichtje al waren. We zijn daar ongeveer een half uurtje gebleven en daarna zijn we vertrokken! Toen we daar aankwamen had ik nog geen hap gegeten en ik verhongerde zowat! Het was zo'n all you can eat buffet en het ging pas om 12 uur open. Het wachten was vreselijk maar het was het absoluut waard. Ik had gelijk een heel bord vol gepropt en vlug naar binnen gewerkt. Ik heb uiteindelijk zo veel gegeten dat ik bijna moest overgeven! Maar komop, er was zooooo veel eten en je kon pakken wat je wilde! Nou dan ga ik er voor de volle 100% voor hoor! 
Mijn eerste bordje met eten =)

Later toen ik dus echt mega vol zat kwam ik er achter dat we ook nog een toetje kregen... Dat kon ik natuurlijk niet overslaan! Het toetje was super lekker maar later had ik er toch wel een beetje spijt van. Maar het was lekker dus het was het wel waard! 

Toen ik eenmaal in de rij stond voor het toetje en even 5 seconden niet oplette was ik al 1 plaats verder naar achter. Een vrouw had gewoon doodleuk voorgekropen. Nou aan zulke mensen heb ik dus echt een hekel! Ik ging dus tegen mijn tante praten waarmee ik in de rij stond en ik zei (extra hard) ''ik heb echt zo'n hekel aan mensen die voorkruipen! Daar kan ik echt niet tegen hé.'' En het mooie was dat die vrouw zich voelde aangesproken want later ging ze de hele tijd achterom naar ons kijken. Zo geniaal haha.

Later rond 2 uur zijn we weer terug naar mijn opa en oma gegaan waar we ongeveer tot 8 uur bleven. Ik had het er niet erg naar mijn zin want ik verveelde me best wel. Ik heb daar nooit echt iets te doen... Dus ik heb me maar een beetje met mijn nichtje vermaakt. 

Dit was dus hoe mijn Pasen eruit zag. Ik zou het erg leuk vinden als je me verteld wat jij met Pasen hebt gedaan! Schrijf gewoon een berichtje bij de reacties en maak het zo uitgebreid als je zelf wilt. Ik ben benieuwd!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cocktails&Perfume © 2014