zaterdag 19 april 2014

the Liebster Award

zaterdag 19 april 2014
Ik logde in op mijn blog en zag dat ik al 3 reacties had bij een van mijn blogpost over de Kruidvat! Ik was super blij aangezien ik pas met mijn blog was begonnen. Bij een van de reacties zag ik dat een meisje me genomineerd had bij ''the Liebster Award''. Ik had echt geen idee wat het was maar gelukkig had ze er een link bij gedaan hihi. Het bleek dus een Ik voelde me vereerd en had het echt niet verwacht. Super bedankt voor de nominatie Yessi Sahan 


Regels: 

-Bedank de persoon die jou heeft genomineerd in je post met een link die naar zijn/haar blog lijd. 
-Antwoord de 11 vragen in een blogpost 
-Nomineer 3 andere kleine blogs en geef ze 11 nieuwe vragen.

Waarom ben je begonnen met bloggen?
Nou eerlijkgezegd ben ik begonnen met bloggen omdat ik me erg vaak verveel. Ik ben op zoek gegaan naar een hobby. Ik zit erg vaak op de website ''girlscene'' en las een verhaal over een meisje die haar eigen fashion blog had. Ik ben naar haar blog gegaan en vond het fantastisch mooi! Ik weet niet waarom maar ik voelde er een warm gevoel bij, dat ik eigenlijk een soort van eindelijk de perfecte oplossing voor mijn verveling heb gevonden! Ik vond het ook erg mooi hoe ze mij inspireerde met dingen die ze plaatste op haar blog en ik dacht ''dat zou ik ook wel willen!'' Het leek me vrij wel onmogelijk maar heb wat onderzoek gedaan en hier is die dan! Mijn eigen blog!

Als je een superkracht kon hebben voor een dag, wat zou je dan kiezen?
Dit was een aardig moeilijke vraag want het lijkt me zo leuk om een superkracht te hebben! Het lijkt me geweldig om te kunnen vliegen, maar om door dingen heen te lopen lijkt me ook wel cool... Uiteindelijk heb ik er maar voor gekozen om mensen hun gedachtes te kunnen lezen! Ik ben best nieuwsgierig en vraag me vaak af wat mensen bijvoorbeeld van mij denken of van mijn vriendinnen. En het lijkt me ook wel handig tijdens een proefwerkeje of SO hihi.

Wat is je favoriete quote?
Oeeh weer zo'n moeilijke vraag. Ik ben echt dol op quotes! Er zijn gewoon zo veel opties... Maar welke mij ook echt wat doet, echt iets voor mij betekent en ik ook echt waar vind is ''never put your happiness in someone else's hands.'' Ik heb het zelf heel vaak gedaan en je houd er gewoon pijn aan over. Het beste is gewoon om gelukkig te zijn zonder een reden! Dan kan het je ook niet worden afgenomen!

Wie is je favoriete Youtuber?
Oké om deze heb ik wel even moeten lachen. Zijn kanaal heet ''Paint'' en ik vind zijn liedjes echt hilarisch! Alleen al als ik aan zijn filmpjes denk moet ik al een beetje lachen. Hij is erg origineel, kan erg goed zingen en nouja hij is gewoon geniaal.

Wat is je favoriete post die je hebt geschreven?
Nou ik heb er eigenlijk nog niet zoveel geschreven dus de keuze is niet erg groot. Ik vind dan denk ik toch wel de eerste post die ik heb geschreven over 5 Seconds Of Summer het leukste. Maar oké ik ben ook best wel fan van hun en deel dat graag met jullie! 

Geef ons 3 van uw schuldige genoegens
Alle vragen die me werden gesteld waren in het Engels dus ik heb ze moeten vertalen maar ik wist niet precies wat ''guilty pleasures'' was dus heb het maar even via google vertaler gedaan dus ik hoop dat het klopt! Maar oké =)

1. Ik vind het best wel leuk om mijn vader op zijn zenuwen te werken hihi. 
2. Ik vind het altijd zo grappig hoe de mensen reageren als je zo super sarcastisch doet tegen ze doet. En ik ga al helemaal strak als ze niet door hebben dat het sarcasme is! Haha
3. Ik vind het nog wel eens leuk om mijn hond te plagen. Ik doe hem dan niet gemeen plagen hoor! Maar bijvoorbeeld net doen of ik op zijn botje kauw. Daar kan hij echt niet tegen!

Waar zou iemand je voor wakker mogen maken?
Als mijn familie uit het buitenland komt! Ik mis hun gewoon zo erg! Soms zie ik ze letterlijk jaaaren niet. Laatst waren ze hier (in december) en ik herkende mijn eigen tante niet eens :$

Als iemand je $10.000 gaf om te shoppen waar je maar wilt, waar zou je heen gaan en waar zou je het aan uitgeven?
Ooooh dat zou zooo mooi zijn! Ik zou denk ik sowieso naar een ander land gaan om te shoppen! Engeland ofzoiets denk ik dan. Ik zou echt shoppen for life! Gewoon kleren, accessoires, schoenen enzovoort! Ik zou denk ik ook wel wat overlaten want tjaa dan kan je nog een keertje gaan shoppen!

Als je een gerecht of recept kon beheersen, welke zou dat dan zijn? 
Pff weer zo'n moeilijke vraag! Ik ben echt dol op eten! Al het eten! Nouja behalve vies eten maar ik denk niet dat iemand daar gek op is. Maar ik denk dat ik dan voor kapsalon ga! Zo verukkelijk! Dat zou ik thuis wel willen kunnen maken. 

Welk product heb je te veel?
Sowieso parfum, deo, douche gel en lekker ruikende bodylotion! Ik ben zo verslaafd aan lekker ruiken! Ook als ik nergens heen ga doe ik nog parfum en deo op. Dan voel ik me gewoon automatisch beter en frisser. 
Al mijn parfum, deo, showergel en bodylotion!


Mijn 3 nominaties:

Mijn vragen:
1. Wie is jouw held(in)
2. Wat vind je het aller leukst aan bloggen? 
3. Wat of wie heeft jou geïnspireerd om te gaan bloggen?
4. Wat is jouw allegrootste droom?
5. Wat is jouw favoriete beauty product?
6. Waar kan jij geen dag zonder mee?
7. Waar zou jij het aller liefste willen gaan shoppen?
8. Wat zou je doen als iemand je $1.000 gaf?
9. Als je je haar voor één dag zou mogen verven in iedere kleur die je maar wilt, welke kleur zou het zijn?
10. Noem 3 slechte en 3 goede gewoontes van jezelf
11. Als je nu bij iemand zou kunnen zijn, wie dan ook, wie zou het zijn?

Ik hoop dat jullie mijn vragen en antwoorden een beetje leuk vonden en succes! xxx

3 opmerkingen:

  1. Haha leuke antwoorden! Met Guilty Pleasures bedoel ik dingen die jij leuk vindt wat je eigenlijk niet wilt toegeven zoals bijv. een nummer wat iedereen haat wat jij stiekem leuk vindt :) En als jij ooit Kapsalon Queen bent kom ik er zeker eentje bij je halen ;) x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ooh maar dan kom ik al aardig in de buurt! =) En ik zal je zeker een berichtje sturen als het me is gelukt om Kapsalon queen te worden haha

      Verwijderen
  2. Gefeliciteerd met je nominatie, haha!
    Leuk dat je hem weer doorgeeft, en toffe vragen heb je bedacht.
    Liefs!
    http://rodelippen.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Cocktails&Perfume © 2014