woensdag 28 mei 2014

DIY: Mijn hoesje!

woensdag 28 mei 2014
Waarschijnlijk heb je het al aan de titel gezien maar ik heb dus soort van mijn eigen hoesje ontworpen. Ik had eerst een gewoon wit klaphoesje tot ik me op een avond ging vervelen. Ik tekende eerst een klein hartje maar voor ik het wist zat mijn hele hoesje onder! Ik ben eigenlijk best blij met het eindresultaat. Kijk maar naar wat het resultaat is geworden en ik zou graag ook van jou willen horen wat jij er van vind dus laat gerust een reactie achter!






 Zie je dat kleine hartje links boven? Daar wilde ik het eigenlijk bij laten. Maarja ik was toch al bezig dus waarom niet iets kleins op de achterkant tekenen! En zo ik het dus gegaan.

Wil je het zelf ook maken? Geloof me het is niet erg moeilijk! Het enige dat je nodig hebt is een wit (klap)hoesje en een zwarte en rode stift. Ik raad je wel aan om goede stiften te nemen en niet die van de action want bij mij is het onderhand al helemaal vervaagd en een beetje uitgeveegd. Ik heb het wel een heel doorzichtig een beetje met een potlood geschetst maar ik ben best een perfectionist.

Ik vind het zelf zo leuk omdat het nu laat maar zeggen iets persoonlijks over mij zegt. Ik houuuuuu echt van muziek! Zoals je wel kan zien haha. Zelf kan je hem zo persoonlijk maken als je wilt! Desnoods schrijf je je naam er 10 keer op en al je hobby's. Persoonlijker kan het niet!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cocktails&Perfume © 2014